ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΗ
Πόσο φίρμα μπορεί να είναι ο Γιάννης Φλωρινιώτης;
Το σκυλί του Γιάννη Φλωρινιώτη είναι το μόνο θηλυκό που κυκλοφορεί στη μοβ βίλα της Λούτσας και επίσης είναι μια σταλιά σκατό και γαυγίζει για πέντε pit bull μαζί. Και είναι τσιουάουα, σαν αυτά της Paris. Να καταλάβεις, χωράει στη χούφτα του και δεν είναι υπερβολή, δεδομένου ότι ο Φλωρινιώτης έχει κάτι χερούκλες σαν αυτά τα ξύλινα φτυάρια που ξεφουρνίζουν τις φραντζόλες.
Άλλη έκπληξη πλην από τα τεράστια χέρια του δεν είχα: το εξοχικό του στη Λούτσα είναι αριστούργημα, έχει μοβ κάγκελα, μοβ λεπτομέρειες στα παράθυρα, μοβ εσωτερική σκάλα, μοβ κολόνες, μοβ κουνελόσπιτο στο πάνω μέρος του κήπου, δυο καναπέδες με ριχτάρια λεοπάρ στο σαλόνι, γαλάζια γύψινα δελφίνια μπιμπελό στην κρεβατοκάμαρά του, κουβέρτες στα κρεβάτια των άλλων δωματίων με περιστέρια και ερωτευμένα βοσκόπουλα και πολλές φωτογραφίες της οικογένειας και του ίδιου με την Αννούλα, τον Νίκο και το Γωγουλίνι από υπέρλαμπρες εμφανίσεις τους. Εκπνοή.
Αυτές τις φωτογραφίες χάζευα και όταν του είπα: «Κύριε Φλωρινιώτη, τι ωραία κοστούμια φοράτε εδώ, η Αννούλα μοιάζει με την Britney», μου απάντησε το εξής πολλά υποσχόμενο: «Πού να δεις το αρχείο μου, θα τρελαθείς από τα κοστούμια, αλλά και από τους διάσημους φίλους που έχω φωτογραφηθεί μαζί τους».
Να, τέτοια πράματα είπε και την επόμενη εβδομάδα ήμουν ξανά στη μοβ βίλα, να κάθομαι στον λεοπάρ καναπέ και να μου δείχνει ο Γιάννης Φλωρινιώτης φωτογραφίες της ζωής του, όπως oι παρακάτω.
«Η Καίτη Γαρμπή είχε ανέκαθεν κορμί λαμπάδα, τα πόδια της ήταν το κάτι άλλο. Θυμάμαι όταν γυρίζαμε την ταινία Τώρα Θέλω, Τώρα κι ήταν με μαγιό, έρχεται ένας διαφημιστής και μου λέει: “Αυτήν τη θέλω για διαφήμιση”, αλλά δεν τις άφηνε η μαμά να κάνουν τίποτα».
«Η Ζωζώ μου έκανε πρόταση να εμφανιστώ στο θέατρο, γιατί είχε τότε το Θέατρο Πειραιεύς. Την άλλη σεζόν έκανα εγώ πρόταση στους επιχειρηματίες του μαγαζιού όπου θα εμφανιζόμουν: “Θέλω τη Ζωζώ”. Ήταν λίγο διστακτικοί επειδή είχε καιρό να εμφανιστεί σε πίστα, αλλά τους έπεισα. Θυμάμαι, ο ένας φορούσε πιο εκκεντρικά ρούχα από τον άλλο για να ξεχωρίζουμε. Έστελνα εγώ στο καμαρίνι της Ζωζώς δικούς μου ανθρώπους ή έστελνε εκείνη στο δικό μου και τους λέγαμε “πήγαινε να δεις τι φοράει” για να φορέσουμε πιο φανταχτερά».
«Εξώφυλλο στη Βεντέτα, με την Καίτη Γαρμπή, πάντα ξανθιά τότε, και την αδελφή της τη Λιάνα δίπλα μου. Τότε που έκανα τον δίσκο με τον Ψυχογιό, μου είπε να κοιτάξουμε να βρούμε δυο κορίτσια να είναι όμορφες, αλλά και να τα λένε. Έρχεται, λοιπόν, ένας και μας λέει: “Έχω δυο κοριτσάκια, τώρα ξεκινάνε, η μία είναι 13 χρόνων και η άλλη 14 στα 15, να πάμε να τις ακούσουμε”. Πήγαμε σε ένα υπόγειο στη Συγγρού. Μόλις τις ακούσαμε, πάθαμε την πλάκα μας! Οι πιτσιρίκες να τραγουδάνε σαν επαγγελματίες! Δεν είχαν κίνηση, φυσικά, καθόλου. Πήγαμε και μιλήσαμε με τη μαμά τους. Ήταν εκεί βέβαια. Τη μαμά την είχα παρούσα τα οκτώ-εννιά χρόνια που είχα τα κορίτσια μαζί μου! Κέρβερος. Καλά έκανε, θα μου πεις!»
«Αυτό είναι το πρώτο μου εξώφυλλο, το έκανα στο Τορόντο του Καναδά το 1970».
«Στον γάμο μου με τη γυναίκα μου και μητέρα των τριών παιδιών μου. Χωρίσαμε πριν από μερικά χρόνια. Είχαμε ξαναχωρίσει παλαιότερα, αλλά τα παιδιά μού λέγανε “θέλουμε τη μάνα μας, θέλουμε τη μάνα μας” κι έτσι τα ξαναφτιάξαμε».
«Εδώ με όλη την οικογένεια: μαμά, μπαμπάς και τα τρία μας παιδιά. Ο τρίτος μου γιος δεν ασχολείται με τα καλλιτεχνικά, δεν ήθελε ποτέ, ενώ έχει καταπληκτική φωνή. Τα άλλα δύο από μικρά μπερδεύονταν στα πόδια μου, το είχαν μέσα τους!»
«Από τις πρώτες μου φωτογραφίες όσο ήμουν στην Αμερική. Αυτές που βλέπετε τις έχω κάνει κολάζ και είναι από το 1961 έως το 1966».
«Κοίτα εδώ, άλλη αλλαγή. Με έχεις ξαναδεί με μούσι; Είχα και μούσι!»
«Ξέρεις πώς πρόσεχα την εμφάνισή μου; Γυμναζόμουν, δεν με άφηνα ποτέ. Ενώ κάτι άλλοι πάνε να κάνουν σόου κι έχουν κοιλιές. Σόου είναι αυτό; Με κοιλιές;»
«Με την Αννούλα και το Γωγουλίνι. Ξέρεις τι καλό κορίτσι είναι το Γωγουλίνι; Υπάκουο, να μάθει να χορεύει, να τραγουδάει, όλα!»
Στο ορφανοτροφείο. Τρία άλλαξα μέχρι να φύγω οριστικά. Εδώ, με μια θεία μου, η οποία ήρθε να με δει.
Όλα τα ρούχα μαζί, σε ένα υπέροχο κολάζ που θα ζήλευε ο καλύτερος κατάλογος μεταμφιέσεων στο διαδίκτυο.
Το top 5 των πιο αγαπημένων του ρούχων. Κάποια από αυτά τα έχει σχεδιάσει ο Τζώρτζιο, ένας διάσημος δημιουργός, Έλληνας, ο οποίος διέπρεψε στο Hollywood και στη Νέα Υόρκη, όπως μας είπε ο κύριος Φλωρινιώτης. Έχει φτιάξει ρούχα για το Bad του Michael Jackson, για να καταλάβετε.
Κωδικός «Άσπρη κάπα».
Κωδικός «Φλωρινιώτης διαστημικό» ή Βέρκα Σερντούσκα, Ουκρανία, Eurovision 2007.
Μαύρο δέρμα με Swarovski, από τις τελευταίες δημιουργίες που εντυπωσιάζουν.
«Αυτό που βλέπεις είναι μπλούζα και τη συνδύασα με ένα παντελόνι που μοιάζει σαν συνέχειά της, για να σε μπερδεύει και να νομίζεις ότι είναι αληθινό όλο αυτό! Τη βρήκα σε ένα sex shop στον Καναδά κι ενθουσιάστηκα. Έκτοτε, επειδή θέλω να έχω και καμιά-δυο εφεδρικές, όποτε πάω στο εξωτερικό γυρνάω όλα τα sex shops, αλλά δυστυχώς δεν την έχω ξαναβρεί...»
Κωδικός «Άσπρο με κρόσσια, πάνω στη γη» ή «ο Μικρός Πρίγκιπας στρογγυλοκάθισε στην Ευρώπη».
«Όταν ήμουν στο ορφανοτροφείο, μου άρεσε να τραγουδάω, να χορεύω, πρώτος ήμουν σε όλα αυτά. Να καταλάβεις, τα παιδιά εκεί με φώναζαν Βουγιουκλάκη. Πάντοτε ήθελα να τη γνωρίσω, κι αυτήν και όλους τους σταρ τότε. Μας έδιναν καμιά δεκάρα για να πάρουμε κανένα γλειφιτζούρι, αλλά εγώ τα μάζευα και πήγαινα στο περίπτερο και αγόραζα φωτογραφίες από ηθοποιούς και τραγουδιστές. Πρέπει να είχα πάνω από εκατό φωτογραφίες! Έλεγα ότι όταν κατέβαινα στην Αθήνα, θα πήγαινα και θα τους χτυπήσω την πόρτα να μου υπογράψουν στις φωτογραφίες. Και κοίτα πώς τα έφερε η ζωή και μετά όλοι οι σταρ ήρθαν εκείνοι και με βρήκαν στα μαγαζιά όπου τραγουδούσα!»
«Με την Αννούλα Βασιλείου, τη γυναίκα του Μανώλη Αγγελόπουλου. Τεράστια τραγουδίστρια, καταπληκτική φωνή. Ταιριάξαμε φωνητικά αμέσως. Ήταν και παραμένει μια κούκλα. Τέτοιο μάτι δεν έχεις δει ποτέ σου. Σαν Σουηδέζα μοντέλο».
«Με την Γκιζέλα Ντάλι, στην Αθηναία το 1979. Καλλονή, sex symbol από τα λίγα. Μετά αποσύρθηκε στο νησί, αδικοχαμένη πήγε, πίστεψε ότι δεν χρειάζεται να κάνει θεραπεία για τον καρκίνο κι ότι θα γίνει καλά με τις προσευχές».
«Τραγουδάω για τη Ζωή Λάσκαρη».
«Με τον Γιώργο Ζαμπέτα. Ωραίος τύπος, μεγάλος μάγκας».
«Με τον Δημήτρη Μητροπάνο. Του άρεσε πολύ η νύχτα, του άρεσε να γυρνάει. Τελείωνε τη δουλειά του στο μαγαζί όπου εμφανιζόταν και γυρνούσε σε όλα τα υπόλοιπα, μέχρι τα ξημερώματα».
«Με την Πόλυ Πάνου, αγαπημένη. Κι αυτή έφυγε άδικα...»
«Με τη Ρένα Βλαχοπούλου σε μεγάλα κέφια. Την είχα πρωτοδεί στο αεροδρόμιο, όταν πήγαινα για μια εμφάνιση στην Κέρκυρα και ταξίδευε κι εκείνη στην ίδια πτήση. Ήρθε καταπάνω μου να με χαιρετήσει και της λέω: “Κυρία Βλαχοπούλου, τι κάνετε;” “Τι να κάνω;” μου λέει, “με στενεύει το παντελόνι μου”. Της είπα ότι σε λιγότερο από μία ώρα θα είμαστε στην Κέρκυρα, αλλά εκείνη δεν κρατιόταν. “Τώρα θα δεις τι θα κάνω”, είπε. “Σιγά μην περιμένω μία ώρα”. Έβγαλε από την τσάντα της ένα παρεό, το τύλιξε στη μέση της και κατέβασε το παντελόνι της μπροστά σε όλο τον κόσμο! Μουρλή Κερκυραία!»
«Με την Ειρήνη Παππά. Όλοι είχαν περάσει από τα μαγαζιά όπου τραγουδούσα».
«Ο Ζάχος Χατζηφωτίου με την παρέα του».
«Με τη Νατάσα Γερασιμίδου, αδελφή της Ελένης. Πόντια! Τεράστια φωνή!»
Τη Δήμητρα Παπίου την πήρα μαζί μου απ’ όταν ήταν μικρό κοριτσάκι. Εγώ της έδωσα και το όνομα Παπίου, γιατί τότε ερχόταν ένας θαυμαστής της κάθε βράδυ που τον έλεγαν Πάπιο στο επώνυμο και την έλουζε με λουλούδια. Την ήθελε στα σοβαρά! Ένα βράδυ, λοιπόν, της είπα για πλάκα στο μικρόφωνο: “Άντε, σε βλέπω σύντομα κυρία Παπίου”. Από τότε, της έμεινε το Παπίου».
«Με την Καίτη Γκρέυ».
«Με τον Κώστα Χατζηχρήστο και μια νεαρή ηθοποιό στην Αμερική το 1973. Θυμάμαι, είχαμε πάει ένα σωρό καλλιτέχνες στην Αμερική, μια φορά, για να εμφανιστούμε σε ένα χώρο. Ανάμεσά τους ο Χατζηχρήστος, η Αλίκη κι εγώ. Ήταν να βγει πρώτα η Αλίκη στη σκηνή και μετά ο Χατζηχρήστος, αλλά η Αλίκη ήθελε να βγει τελευταία γιατί ήταν η ντίβα. Ο Χατζηχρήστος, όμως, που ήξερε, της είπε: “Άκουσέ με, βγες πρώτη, μην κάνεις το λάθος”. Εκείνη ήταν ανένδοτη κι έτσι βγήκε πρώτος ο Χατζηχρήστος. Έγινε χαμός! Έκανε τον βλάχο, τον χειροκροτούσαν οι ομογενείς για μισή ώρα, δεν τον άφηναν να κατέβει από τη σκηνή. Βγαίνει μετά η Αλίκη, τίποτα! Ο κόσμος είχε δώσει όλη την ενέργειά του στον Χατζηχρήστο, οπότε η Αλίκη πέρασε απαρατήρητη. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο νευρίασε κι ο Χατζηχρήστος της είπε “στα ’λεγα, δεν στα ’λεγα;”»
«Με τον Λάκη Κομνηνό».
«Με τον Μάρκο Βαμβακάρη, αριστερά. Όταν πρωτοξεκίνησα έλεγα ρεμπέτικα και μάλιστα είχα πει κι ένα απαγορευμένο, που του άλλαξα μια λέξη από τον στίχο και δεν το απαγορέψανε».
«Ναι, αυτή είναι η Μαριώ, η αρχοντορεμπέτισσα, που πριν από λίγα χρόνια είχε τραγουδήσει και με τη Βίσση».
«Την αναγνωρίζεις; Είναι η Ρίτα Σακελλαρίου!»
«Με την Τζένη Βάνου είχαμε συνεργαστεί και στο Καραμέλα. Υπέροχος άνθρωπος, μεγάλη φωνή».
«Με την Άντζελα Δημητρίου».
«Με τον Ψυχογιό που μου έδωσε τόσες επιτυχίες, όπως το Πειράζει που Είμαι Μεγάλη Φίρμα και τον Κώστα Καφάση, ο οποίος μου τον είχε γνωρίσει. Ο Καφάσης έκανε τότε μεγάλη επιτυχία και ο Ψυχογιός του έγραφε τα τραγούδια. Μια φορά, τσακώθηκαν και ο Καφάσης δεν ήθελε να βγάλει δίσκο μαζί του. Με πιάνει ο Ψυχογιός και μου λέει: “Ο δίσκος είναι έτοιμος, θα τον πεις εσύ”. Έτσι κι έγινε. Ο Καφάσης θύμωσε στην αρχή μαζί μου, αλλά μετά τα βρήκαμε».
«Με τον μεγάλο σόουμαν Γιώργο Μαρίνο και την τραγουδίστρια Χριστιάνα, πρώτη εξαδέλφη της Ελένης Βιτάλη».
«Με τη Μάρθα Καραγιάννη και τη Γιούλη Σταμουλάκη, με την οποία είχαμε συνεργαστεί».
«Με τον πρωταγωνιστή Νίκο Ξανθόπουλο».
«Με την Τζένη Καρέζη. Ήταν πανέμορφη, σαν ξένη σταρ!»
«Με τον Μάνο Χατζιδάκι. Του είπαν να έρθει να με ακούσει να τραγουδάω, να κλείσει τα μάτια, να μη βλέπει το υπόλοιπο, να ακούει μόνο τη φωνή. Εκτίμησε τη φωνή μου και με κάλεσε στην εκπομπή του στο Τρίτο Πρόγραμμα του ραδιοφώνου. Του είπα: “Τι να κάνω εγώ, κύριε Χατζιδάκι, εκεί;” αλλά αυτός επέμενε. Έφερε κάτι παραδοσιακά όργανα στο στούντιο και τραγούδησα κι έγινε χαμός».
«Με τον Κώστα Καζάκο, την Τζένη Καρέζη, την Αλίκη Βουγιουκλάκη και τον τότε Κύπριο σύζυγό της, Γιώργο Ηλιάδη, ο οποίος δεν φαίνεται στη φωτογραφία γιατί τον κρύβει το πόδι μου. Λέγανε ότι είναι φίλες. Δεν το ξέρω αυτό, αλλά ξέρω ότι δεν έβγαιναν μαζί, δεν έκαναν παρέα. Αυτή η έξοδος ήταν από τις πολύ λίγες που είχαν κάνει μαζί».
«Με τη Μελίνα Μερκούρη. Η Μελίνα ήταν η μοναδική που με υποστήριξε και ήθελε να δουλέψουμε μαζί στη δεύτερη Οδό Ονείρων που θα έκανε ο Μάνος Χατζιδάκις. Όλοι οι άλλοι ηθοποιοί είπαν στον Χατζιδάκι ότι δεν θέλουν να συνεργαστούν μαζί μου. Δεν πειράζει... Η Μελίνα ήθελε».
Με την Τίνα Σπάθη, την οποία μπορεί να ξέρουν οι περισσότεροι από τις πορνό ταινίες της εποχής εκείνης. Αυτό που δεν ξέρει ο κόσμος είναι πως η Τίνα έχει εξαιρετική φωνή και ήταν και πολύ καλή χορεύτρια. Γι’ αυτό και την πήρα μαζί μου. Άλλο ένα που δεν ξέρει ο κόσμος είναι πως η Τίνα συμμετείχε μεν στις πορνό ταινίες, αλλά στις σκηνές του σεξ την ντουμπλάρανε. Η ίδια ήταν και είναι συντηρητικός άνθρωπος. Να καταλάβεις, μια φορά ήρθε στο μαγαζί και όλο της το χέρι ήταν γδαρμένο και ματωμένο. Της λέω: “Τι έγινε;” Ένας παραγωγός την ήθελε να γυρίσουν μια ταινία, την πήρε με το αυτοκίνητό του να πάνε να συζητήσουν και σε όλη τη διαδρομή προσπαθούσε να της πιάσει το μπούτι. Μία, δύο, τρεις φορές, του είπε η Τίνα “κοντά τα χέρια”, κι όταν είδε ότι εκείνος δεν σταματούσε, άνοιξε την πόρτα του αμαξιού εν κινήσει και πετάχτηκε έξω!» Πηγή:http://www.vice.com/gr/read/poso-firma-mporei-na-einai-o-giannis-flwriniwtis
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου